Estic gorda!:'' )
Hola. La qüestió és que jo em sento gorda. M'agradaria saber que puc fer per aprimar les cames, la "xixa" que esta sota del cul, i la panxa. He provat de fer règim, i se'm ha disminuït la panxa, però les cames no. Faig molta natació, i vaig al gimnàs 1 hora a la setmana, i al professor de natació li he preguntat que puc fer per aprimar les cames, i m'ha dit que la mogui d'un cantó a l'altre, però no crec que serveixi:''') La gent em diu que estic be i que no estic gorda, però jo em sento unes cames i una panxa gordes.
Moltes gràcies per la seva atenció. Un petó adolescents!*.* M'encanta la paaagiinaaa<3
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'aprimar (o engreixar) una part concreta del cos, si aprimem o engreixem ho fem del tot en cos, i sovint aprimem aquelles parts en les que el cos té tendència a acumular més greix. En canvi, continua mantenint el greix allà on acostuma acumular-lo més. El que sí pots fer és mirar de menjar saludable i equilibrat per mirar de mantenir un bon pes en general. I fer esport també, com ja fas. Però el més important de tot és que aprenguis a valorar-te d'una manera més positiva. Si tothom et diu que estàs bé, creu-t'ho, per què t'haurien d'enganyar?. I si la resta et veu bé, però tu a tu mateixa no, vol dir que el problema no està en el teu cos, sinó en com t'estàs veient tu a tu mateixa. O sigui, és un problema de percepció, així que valorat positivament, oblidat de perdre pes perquè no ho necessites, i parla amb la teva família i amics, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. MOlts petons!!