QUEDO O NO QUEDO?
Hola! El meu problema consisteix en que tinc un amic amb el que em porto bastant, i li he demanat que em presentés amics seus i tal, i m'ha presentat un que es molt majo, em cau molt be, el problema es que va a un esplai en el qual va molta gent de l'institut i si passes algo, tothom s'enteraria, i jo no vull això, a part es amic d'una noia amb la que em porto fatal... El meu dubte es: Quedo amb ell o no? Es que jo vull quedar, em cau molt be, parlem molt pel whatsapp i es molt divertit, però tinc por.
PD: Jo mai m'he liat ni he fet res amb cap noi...
AJUDA!!!!
InterPersonal

Hola Olla28,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Abans de prendre una decisió primer hem de saber què sentim nosaltres o què volem i llavors ja pensarem en els altres i en les conseqüències.
En el teu cas tens molt clar que et ve de gust quedar amb aquest noi i conèixer-lo una mica més. Llavors venen dubtes sobre què dirà la gent, oi? Has de valorar si aquests possibles dubtes tenen molt pes per tu o no.
Sé que no és fàcil, però per estar bé amb un mateix, hem d'intentar fer allò que creiem que ens pot fer feliços. Així que, si prens una decisió, que sigui amb fermesa!
Una abraçada
www.consultajove.cat