Distancia
HOLA!!!!!!!! dons resulta k jo porto 2 mesos amb un noi xo ell es de mataró i jo de barcelona.....abans ens veiem cada cap de semana o cada 2 xo ara portem 3 semanes sense veurens i em diu k a defer moltes coses i k no pot kedar...ns k fer xk es mol amable i em fa por de que m estigui treien escuses......k faigg???????
InterPersonal

Hola Tyya3mscx! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que pots fer és confiar amb ell ! Observa si et segueix prenent atenció d'altres maneres: trucan-te, amb els converses que teniu, si sents que et cuida encara que ara no us veigueu , etc. Pensa que pot estar ocupat per mil coses. Si el temps s'allarga i consideres que la seva atenció cap a la relació i cap a tu va disminuint, hauràs de parlar amb ell, ja que tens dret a saber què està passant. Hauràs de demanar-li directament! Afrontar-te a la realitat et donarà les respostes adequades i sabràs si val la pena o no confiar en ell i mantenir la relació!! Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga