DEPRESSIO
UNA amiga meva ho va fer amb el seu novio de l estiu i tal i qual era la seva primera vegada i llavors va tornat a la nostra ciutat i van tallar nomes portaven 3mesos pero ella sa enamorat i esta deprimida de veritat em podeu dir alguna cosa per animarla si us plau?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Quan tenim alguna persona del nostre voltant que no està passant per bons moments, és molt important que li deixem un espai on pugui expressar-se (si està trista, escolta-la o deixa que plori i es desfogui). És molt bo tenir un espai on ens deixin expressar les nostres emocions tal qual les sentim, a més també veiem que la gent del nostre voltant es preocupa per nosaltres!
Ara bé, com a amics, també hem de procurar oferir espais on es parlin d'altres temes o es facin altres activitats més divertides, perquè sinó ens cremem nosaltres d'escoltar sempre les penes dels altres!
Així que, com veus, la millor manera d'ajudar algú en aquesta situació és buscar un equilibri entre deixar que es desfogui i buscar distraccions.
Una abraçada!!
www.consultajove.cat