COMPLICAT!
Hola!
Mireu, doncs a casa meva es parla castellà i tota la meva família parla castellà. I a mi mai m'han ensenyat el que és voler l'independéncia, a més tampoc tinc les idees molt clares, perquè m'agradaria saber que en serà de Catalunya després de ser independent? Que passarà amb la sanitat? I amb l'educació? I amb els jubilats? M'encantaria tenir respostes per poder, d'una vegada dir la meva! Jo he nascut a Catalunya i defenso la llengua catalana, això sempre :)
Hi aquí el problema... M'ha començat a agradar un noi que és independentista fins a la mort i està molt bé que defensi les seves idees i això ho respecto. El que passa és que això és el que em frena a no tenir esperances! Perquè crec que ell mai li molaria algú que no té les idees clares en aquest aspecte... No sé que fer! Algun consell?
Pd: No ho feu public ehh ! Gràcies :)
InterPersonal

Hola Carpediem,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Està molt bé tenir clara la teva posició al respecte i també totes les preguntes que et fas. Et felicito!
Respecte a aquest noi, ho hauràs de parlar amb ell. És possible que per ell sigui molt important aquest assumpte o que, si tots dos us manteniu ferms en la vostra posició, sense intentar convèncer l'altra persona, no suposi cap problema en la relació. Això ho haureu de descobrir!
Acosta't a ell a través d'altres temes i quan tigueu confiança, podeu parlar sobre la independència de Catalunya i el respecte per les diferents opinions. Llavors serà un bon moment per veure quina postura té al respecte i també si a tu t'agrada o no la seva actitud.
Una abraçada!
www.consultajove.cat