Tinc un problema
Bona tarda necessito consell en alguna cosa, em fa vergonya perquè mai ho he consultat amb ningú d'aquesta manera.
Començaré explicant el principi de l'historia quan vaig començar 4rt d'ESO va venir un noi nou a classe, era un més i ni ens haviem parlat mai, va donar la casualitat que aquest noi a l'estiu treballava al mateix lloc que jo i vam començar a parlar, l'any passat a 1er de bat ens vam convertir amb molt bons amics però jo sentia algo per ell i no sabia si ell per mi perquè es mol orgullós com jo, i molt discret en alguns temes, jo li vaig dir i vam estar que si ara m'enfado que si ara no durant un ay, el dia qu vaig celebrar el meu aniversari el vaig convidar ja no teniem tanta amistat però tenia que convidar-lo, vam anar a una festa que feien i ens vam liar i des de aquell dia estem sortint el dia 19 d'aquest mes fem 6 messos però últimament les coses han canviat molt, ell ha deixat batxillerat i està treballant amb la seva mare això implica veure'ns molt poc, ara portem uns dies enfadats i parlem molt poc, quan jo el parlo ell no em repon o ho fa al cap de una bona estona, sempre que li dic el perquè no em contesta ell em diu que ja se com es i que com jo no li insisteixo no respon, jo se que m'estima i que per ell són una persona important però ja no sé si deixar-lo o intentar continuar amb això.
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Berti,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, no rebre resposta d'una persona que t'estimes no és agradable. Crec que hauries d'intentar parlar amb ell seriosament. Explica-li com et sents i sobretot, què necessitaries per sentir-te millor. Deixa que ell també expressi què li passa, què el preocupa o què pensa en aquestes situacions. Heu de ser sincers, encara que faci por o mal, perquè només així es poden construir relacions realment boniques.
Per altra banda, si tu no et sents a gust dins la relació, o creus que la relació no t'aporta benestar, al contrari, només patiment, potser hauràs de començar a plantejar-te alguna cosa.
De totes maneres, potser hauries d'intentar una conversa tranquil·la amb ell, a veure què surt.
Una abraçada
www.consultajove.cat