TORNARE A CAURE?
bonaa tardaaa
mira us comento el meu cas, es el segon any que e stat de lio amb el mateix tio, al estiu, i cada any mi acabo enamoran massa. Ell viu a 100km de mi i cada any u deixem per la distancia, el cas es que nose si lesiu que be tornarem a ser algo, i ademes ara resulta que potse es ve a barcelona (on visc yo) a estudiar i nose que fer!!! se que si em diu de quedar li dire que si perque segueixo enamorada! i el cas es que al principi no em volia dir que venia a bcn i ferme falses ilusions pq diu que no es segur, QUE FAIG?
GRACIEESSS
InterPersonal

Hola Cancortada,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sembla que la situació que descrius és bastant inestable, per tant és complicat poder saber què està passant. Jo de tu deixaria passar un temps, a veure com se situen les coses i llavors ja prendràs la decisió que creguis.
Aquest temps et pot servir per aclarir quines són les teves expectatives en la relació amb ell. Quan temps el vols esperar? Estàs disposada a tenir una relació a distància? Com hauria de ser per continuar amb ell? Què n'esperes d'una relació? Com hauria de ser una relació ideal? Creus que amb ell es podria complir?
És un bon moment per clarificar tots aquests punts i llavors decidir.
Una abraçada
www.consultajove.cat