Problemes una altra vegada
Hola,
de fet no se si faig bé d'explicar-te això però m'estic desesperant. Fa tres anys, quan tenia en tenia 11, vaig estar ingressada a l'hospital d'anorèxia. Ja feia un any que estava bé però fa un mes ens van parlar sobre els transtorns d'alimentació. Em vaig sentir molt identificada amb l'anorèxia i crec que he recaigut. Es molt dur menjar davant de la gent sense sentir-me gorda, foca, obesa. Només sentir que el menjar em baixa per l'esòfag em venen ganes de vomitar. No ho puc evitar: m'invento una excusa per anar al lavabo a treure-ho. Es molt dur pujar a la bàscula i veure el mateix pes una i una altra vegada. Cada vegada em deprimeixo més, m'he quedat atrapada al mateix pes i no en sé baixar. Només bec aigua i si menjo alguna cosa, ho trec. Crec que els meus pares ho estant notant, les meves amigues em miren raro; quan estan parlant i m'uneixo a les converses callen, un parell de professors ja m'ha preguntat <>. o bé <>.
Necessito ajuda. No vull que em diguis <>. No cal; no ho faré. No penso parlar amb ells més que res perque ja en van tenir prou una vegada. A les amigues tampoc ho diré. No se amb qui parlar, no se si m'ho hauria de callar, no se que fer. Només se que medint 1,58 cm i pesant 29 kilos no sóc feliç.
Ho sento per escriure't aquest toxo però ho necessitava dir a algú.
Merci per tot,
Clàudia
Sara Bujalance

Hola Caua! Gràcies a tu per compartir amb mi la teva preocupació. Em sap molt greu que ho estiguis passant tant malament. L'anorèxia és un infern, i el problema és que com més temps passa, més greu és i pitjor es passa, no només tu, sinó també la teva família. Sé que no vols explicar-los el que et passa perquè no vols amoïnar-los, però com més triguis a dir-los, més s'amoinaran al final. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares t'estimen i volen ajudar-te, igual que tu els voldries ajudar si ells tinguessin un problema. Et mereixes ser feliç i ells ho saben, faran tot el possible per tu i quan els hi hagis explicat, t'agrairan que hagis confiat en ells. Si necessiteu orientació sobre què fer, truqueu-nos a Fundacio Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!