Guapa
Hola! No em trobo guapa, i m'agradaria poder-ho canviar. Què puc fer?
També tinc altres dubtes:
- Com puc sentir-me més guapa o simplement que m'ho sembli?
- M'agrada un noi des de fa 5 anys, què puc fer per agradar-li o semblar-li guapa?
InterPersonal

Hola BelieberAnònima,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És molt habitual que hi hagi alguns aspectes de nosaltres que no ens acabin d'agradar. Et recomano que facis el següent exercici: Cada cop que et miris al mirall i detectis que no t'agrada algun aspecte, t'obliguis a buscar alguna cosa que SÍ que t'agradi de tu mateixa, ni que sigui una pestanya, una piga o la cicatriu de quan eres petita. No marxis del mirall fins que ho trobis!!
Pel què fa a aquest noi, l'única cosa que pots fer és ser tu mateixa! No podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres, així que si veus que tu t'acostes a ell i no hi ha reacció per part seva... potser serà moment de començar a passar pàgina.
Una abraçada
www.consultajove.cat
BelieberAnònima
Moltes gràcies!