Amooor i confusioo
Holaa!
Primer moltes gràcies per tenir aquesta consulta perquè ami m'encanta,em sento identificada amb moltes noies i m'ajuda molt llegir-ho.Jo volia demanar ayuda perquè tinc una confusió al cap...jo faig sincro,i coneixa a un de waterpolo q m'agradava quan era petita,res serios,pero ara,hem torna a agradar i vam començar a parlar i als entrenos no ens paravem de mirar,i ens vam dir que ens agradavem pero n vam sortir junts,jo m'en vaig anar d vacances i vam estar un mes sense veuren's pero nomes habiem parlat una vegada cara cara pero els nostres sentiments eren grans,es notaba a km i ell de sobte em va deixar d parlar,com que es va oblidar d mi molt rapid(volia intentar olvidar-me pero s'esta donant compte de que no ho aconseguiex),pero jo no el vaig ovlidar.I al septembre li vaig preguntar si l'agradava i em va dir q no,em va fer molt mal pero era aixi...i quan vam tornar als entrenos ell no paraba d mirarme i m'enviaba cadenes d'aquestes dl whatsaap amb preguntes com qui n vol la cosa i ens mirabem tota l'estona,ens buscavem els dos i jo ja n'estaba farta de no saber que sentir ni que fer i li vaig dir tot el q sentia i ell me va dir q m'agraia molt q sigui sincera pero q li agradava un altre noia...pero ni yo ni les meves amigues que ho saben ens ho creiem del tot perque estic entrenant i ens mirem mutuament tota l'estona,es com si amb les mirades parlarem,i quan no em troba al entreno começa a buscar-me i a mirar on estic i es queda fixament mirantme,l'entrenador parla i ens estem mirant... totes les meves amigues del equip em diuen que tota l'estona q elles miren esta mirant-me i elles diuen q per molt q ell digui q no li agrado ell sent coses per mi i tinc un mun de sentiments a dins i esq m'agrada molt,molt i no puc ni vull olvidar-me d'ell perq per molt q digui q no m'estima jo crec que encara sent alguna cosa,pero no sap el q es i crec que ell tambe esta confus i aixo tambe le d'entendre...pero no se que fer,a vegades li escric per preguntarli cm esta,es un noi molt honest i noble pero una mica indecis perque em fa sentir tantes coses a la vegada..,som amics,pero quan ens mirem jo sento que som alguna cosa mes...!!
Sento que sigui un text tan llarg,necesito ajuda per aclarir els meus sentiments i crec que em podeu ajudar!
Moltisimes gracies!! Un petoo
InterPersonal

Hola Núria,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que tinguis tot aquest embolic al cap i que potser les senyals que captes no són del tot clares. Això et pot fer dubtar dels seus sentiments i crear-te esperances. Però ell t'ha respost dues vegades que no li agradaves i encara que per tu sigui dolorós, ho hauràs d'acceptar. Potser sí que li passa alguna cosa, però fins que ell no ho vulgui afrontar, tu no hi pots fer res. No podem obligar les persones a anar al ritme que ens agradaria.
Li hauràs de respectar la seva decisió. Si sents que parlar amb ell et fa massa mal, potser hauràs de buscar la manera d'evitar-lo una mica i mica en mica pensar-hi cada vegada menys.
Sé que et pot fer mal això que et dic, però no sembla que hagi de canviar gaire la situació que expliques. Tu ja li has donat opció de sincerar-se amb tu i en principi ja ho ha fet, així que només et queda acceptar la seva situació.
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat