Ajuda sisplau...
Hola! Tinc 13 anys, i des de fa anys, que no estic tan prima com voldria. Ara, m'agrada un noi, i bé, jo no li agrado, però la qüestió és que em vull aprimar. Peso uns 50kg i faig 1'60 o així. Encara no tinc la regla. Què puc fer per aprimar-me?
Un altre problema que tinc és que m'agrada menjar i sobretot la xocolata, i m'en vull allunyar però m'és impossible. Què puc fer?
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! NO has d'aprimar res, el teu pes ja està bé com està! Si aprimes posaràs molt en risc la teva salut!. EL que has de fer per assegurar-te un bon pes, com el que ja tens, és menjar equilibrat i fer esport habitualment. Pel que fa a la xocolata, menja'n de tant en tant tranquil·lament, el que no és convenient és abusar-ne menjant-ne molta cada dia. De fet, com més te l'intentis "prohibir", més hi pensaràs i més en voldràs, així que donat "permís" per menjar-la i ja està. I molt important, per agradar-li a un noi no cal aprimar (i encara menys si no necessites aprimar, com tu), sinó que cal mostrar seguretat i autoestima. I si per agradar-li a un noi has d'aprimar vol dir que aquest noi no val la pena. Molts petons!!