em quedo sola.
hola!!
bé, aquest any m'han canviat de classe i no coincideixo amb cap amiga, i com que tothom té el seu grupet em quedo sola. Per molt que intenti ''enxufar-me'' amb algú no em fan ni cas i si hi parlo em contesten per quedar bé. Només em veig amb les meves amigues a l'hora del pati, així que a totes les classes menys a una, estic sola.
Què Puc fer?
Gràcies!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et sàpiga greu aquesta situació . A tots a vegades ens costa una miqueta quan passen aquest tipus de canvis..és natural que et sentis una miqueta sola, però aquí hi tens molt a fer.
Pel que expliques tu tens amigues, això vol dir que ets una eprsona que ja tens bones habilitats socials, epr tant, ja tenim la meitat del problema solucionat! ; )
Llavors, et diria que et plantégis si el tema ve més degut a com et sents d'estat d'ànim davant d'aquest canvi. És natural que hagis passat unes setmanes així més estranyes, on sents que els altres volen estar amb tu per qeudar bé. Però realment és cert això, de que només volen quedar bé?
No dic que no ho sigui, però intenta seguir amb aquests passos, deixant de fer cas als pensaments de que " ho fan per qeudar bé". Tot i que et vinguin al cap aquestes idees, tu segueix i persisteix en saludar, en obrir-te anous grups...etc...veuràs com apareixeràn resultats.
Si que a vegades pot costar una miqueta entrar aun grup, però a poc a poc, amb el que ja vas fent i eprsistin ho aconseguiràs.
Canvia també la manera com ho veus tu mateixa. Pensa que sumar gent a la vida és molt intel.ligent i emocionalment ens omple molt. Així aprendràs molt de tu mateixa també. Fés una llista de les noves oportuntiats que et van apareixent dia a dia.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat