No sé k ferr :((
Holaa!! Veureu, tinc un problema...Resulta que des del curs passat (4t d'eso) m'agrada un noi, un curs més gran que jo(fa 2n de bat i jo 1r).Sé que es estrany, però nomès coincideixo amb ell al pati i alguns cops pels passadissos, i MAI hem parlat. Sempre que el vec no puc parar de mirar-lo, m'agrada molt. El cas es que fa dos dies vaig decidir enviar-li una sol·licitud al Instagram de seguiment, i me la va acceptar, però no em va enviar solicitud per seguir-me.En canvi, li vaig dir a la meva millor amiga que l'agregués per comprovar si a ella li feia follow i li va fer! Em va enrabiar molt i vaig començar a pensar que mai li agradaria...Estava molt histèrica. Em considero lletja, la veritat, i crec que mai trobaré nòvio perquè ningú em troba guapa i segur que si li dic alguna cosa em rebutjaria. No paro de donar voltes al tema, ja que en realitat la persona no és defineix pel seu aspecte físic, si no per la personalitat, i no entenc perquè cap noi ho creu així... No m'atreviria a obrir-lo pel facebook i no sé...A vegades penso que no val la pena estar enamorada d'algú si no ets el suficientment atrevida per dir.li, ja que es una tonteria. Però de fet, aquest pensament se'm passa quan el vec, és com alguna cosa que no puc evitar. No cal dir que penso amb ell tot el dia. Estic boja? siusplau ajuda:(
InterPersonal

Hola miimii27,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Tinc la sensació que et valores en funció de la resposta dels altres, i això no és gaire sa, la veritat, perquè els altres no poden ser els responsables de la teva autoestima.
Jo et diria que intentéssis acostar-te a aquest noi, a veure com reacciona ell. I llavors ja decidiràs què fer. És important, quan ens agrada algú, que intentem comprovar si realment ens agrada com és, que intentem conèixer-la bé i tenir clars els seus defectes i virtuts. També així veiem com reacciona i podem fer-nos una idea de si continuar o no explorant aquest camí.
Una abraçada bonica!
i no oblidis cuidar la teva autoestima!
www.consultajove.cat