Grans
Hola!Em surten molts grans a l'esquenes i a la cara i no m'agraden i depres mels rebento i em deixan marca i queden mes lleitjos . Que puc fer???
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et recomanaria que visitéssis el teu metge o un dermatòleg perquè t'assessorés adequadament. També pots anar a la farmàcia a demanar algun producte. El que si que et díria és que, com ja deus saber, rebenan-te els grans no soluciones gens el problema, sinó que el multipliques!!! Si ja tens marques, pensa com estarà la teva esquena d'aquí 5 i 10 anys si segueixes rebentan-te grans. Està molt bé que ens cuidem, que pensem en els conseqüències del com tractem el nostre cos i que disfrutem d'hàbits saludables! Endevant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet psicòloga