Nessesitu la teva ajuda,no sé com actuar
Hola,veuras esque hi ha un noi que m'agrada bastant,la cosa es que li mola a una amiga meva pero ell ja li va dir que no li agradava.
Al cap de poc temps ell hem va començar a parlar i esque m'esta començant a agradar. No puc deixar de pensar amb ell i esque per exemple,divendres hem va acompanyar amb un amic seu fins a la parada del bus encara que li anava malament,hem va dir que no s'esperava amb mi perque tenia presa ,hem va dir que hem proves el seu gorro perque li agradava mes que el meu i que hem quedava molt be. Hem va dir els dies que passava mes o menys prop de la parada per si volia tornar ha anar amb ells,hem diu que li encanta el meu accent ja que soc d'Alacant i m'encanta.
Normalment es ell qui hem ve a parlar quan estem al pati o coses aixi i la meva amiga m'ha arribat a insultar per veure'm parlar amb ell encara que ho fa tipus broma jo se que no ho es. No sé que fer ja que tampoc se si jo li molu també a ell o esque es molt simpatic o no se... Estic molt confosa i necessitu consell urgentment ... Ell es el tipus de noi que m'agrada i tampoc vull pillarme de ell perque i si jo no li agradu? no vull patir,i tampoc quedarme com la meva amiga que li va dir i ja gairebé no es parlen. Que puc fer? TT
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació has d'actuar tan de cara a la teva amiga , com de cara al noi. Per començar, amb la teva amiga has de parlar-hi. Dient-li que et sap greu que et tracti amb aquest tipus de bromes, que no t'agrada i que tens dret a parlar i relacionar-te amb qui et vingui de gust. Digua-li que et sap molt greu que s'ho prengui malament, que tu te l'estimes molt ( o que et cau molt bé - el que sentis cap ella-) com amiga. De cara al noi, per aclarir dubtes pots aprlar amb ell directament. L'altra opció e´s que vagis mantenint aquesta relació que teniu, donant temps a la vostra relació per observar com et vas sentint amb ell i si realment t'agrada. Molta sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga