amorrrrrrr
Ja fa 1 any que jo i un noi ens portem alguna cosa, pero fa uns mesos vam discutir i les coses ja no estaben igual. Divendres vam parlar-ho una mica tot i hem va dir que ell tenia la culpa de tot el que habia pasat, bla bla bla i hem va dir una frase que va ser ''Hasta que yo no madure nosotros no podremos..''. No se que fer no se si pensar que aixo es un aqui s'acaba tot o un tornem a comernçar i aviam si aquest cop la relació surt bé. El cap de setmana seguent tenim una festa i crec que tornara a apssar alguna cosa.. nose que fer si fer-ho o millor no fer res per no tornar a pasar-ho malament un altre cop. AJUUUUDA!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Sembla que us agradeu i hi ha alguna cosa entre vosaltres. Però també és clar qeu ell t'està dient que no està preparat.
Degut al sentiment que compartiu és fàcil que passi alguna cosa, però tu has de decidir què vols: si que la relació es converteixi en un lio o si prefereixes fer la teva i no esperar-lo.
El risc és que com que ell ara no es veu preparat caigueu altre cop en els mateixos errors. A vegades fer dieta de relacions durant un temps funciona i aclareix les coses. Pots plantejar unt emps de distància i a veure què passa.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat