la mort
hola potser sembla raro el titol pero esque estic molt asustada per el tema de la mort, cada nit desde fa bastant de temps hi penso en aixo de la mort i massuta molt que un dia morire, de veritat perque aquest estiu una companya de classe es va morir en un accident de transit i desde aleshores es com que no puc deixar de pensar que em podria pasar a mi en cualsevol moment i no se que fer.
gracies
InterPersonal

Holaadeu! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et rpeocupi si has perdut a una persona propera. Aquesta pot ser una reacció natural relacionada amb que fa pocs mesos has patit d'aprop una pèrdua. Veuràs com a poc a pco i penses memyus, el teu cas ha d'anar elaborant aquesta perdua.
De totes maneres, la mort si que és inevitable, la veiem com a molt desconeguda. De totes maneres, a mesura que un es fa gran va comprenent més el fenòmen de la mort i així, es pot "acceptar" amb més serenitat...
Disfruta del teu dia a dia, planteja't què vols fer cada dia, què et fa feliç. Mentre tinguem vida i la disfrutem, això ens farà sentir que la qualitat amb la que vivim és importantíssim.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat