no soc normal
hola, aquestes ultimes setmanes he arrivat a la conclusio que no soc normal, mentre els meus amics al youtube miren un que fa tonteries, jo miro com fer un transmissor de radio fm, mentre els meus amics es masturben i tenen desig sexual, jo no, o ells miren porno i jo no. Ells estan tontejan amb noies i a mi, la veritat m'es igual. Ells estan feliços perque es lien amb algu i jo perque he fet un circuit electronic que inivhideix la wifi. la veritat es que començo a pensar que el meu poc interes pel que comporta l'adolescencia no m'afecta.
Per acabar de liar-la, soc TDH i dislexic, i em costa relacionar-me. El mes extrany es que, en post de ciencia em diuen que per l'edat que tinc soc estil superdotat o algu aixi, pero em fa sentir malament que sigui el raro de l'escola, el que treu un 10 a tecnologia perque no hi han 11 i el que al temps lliure en ves de masturbar-se esta soldant o fent quelcom raro.
moltes gracies per tot
InterPersonal

Hola Oriol! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que facis aquesta reflexió si veus aquestes diferències, de totes maneres tots som més diferents del que ens pensem i això ens enriquix i enriqueix les nostres relacions. Jo et diría, que no tens perque deixar els teus gustos i interessos, però pots sumar-ne de nous. Intenta compartir i interessar-te per aquests interessos i potser així t'arribarà la curiositat.
Si sumes interessos et sentiràs molt plè!
El Tdh i la dislèxia a vegades porten alguns entrebancs en el dia a dia, això e´s molt individual, i també hi ha gent sense TDAH i dislèxia que tenen dificultats en les relacions socials. Les etiquetes no són per sempre , si treballes les habilitat per millorar les relacions (t'interesses epr altres, coneixes gent, inicies converses, saludes més..) i tafaneges aquests nous interessos veuràs com cada cop desaparèixen més aquestes etiquetes
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat