Noi..
Bondia, estic en una greu situació, espero que hem pugueu ajudar. Des de fa un any, estic parlant amb un nen, i ens hem liat varies vegades, per primerament aquest estiu, vam intentar sortir, però la distància ho va axafar tot, ho vam deixar, però hem continuat parlan-nos i ens hem tornat a liar unes quantes vegades, aquest nen esta molt pillat per mi, i jo també per la seva forma de ser, però no matreu res. Diriem que es un poc feo.. però jo no puc parar de parlar amb ell, perquè notu que el necessitu.. com puc fer per a que sols tinguessem una amistat mooooooolt bona? espero que hem pugueu ajudar i contra mes ràpid millor, es molt urgent GRÀCIES ADOLESCENTS.
InterPersonal

Hola AnnaLubato! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel que expliques compartiu coses importants i boniques amb aquest noi! És molt important saber valorar la relació que teniu i a la persona que tens davant per qui és i no per com és físicament! Si dius que no t'atrau hauràs de preguntar-te perquè per tu és tan important que sigui guapo per poder mantenir una relació amb ell i què passaria si sortíssis amb un noi que no trobes tan guapo. Si us heu liat ja unes quantes vegades, valora si t'ha agradat. Si és així, és possible que també hi hagi un percentatge d'atracció, en aquest cas " sexual". Fes una llista dels avantatges i inconvenients de transformar aquesta relació en una amistat, degut al motiu de que ell no és suficientment "guapo" per tu. Tingues en compte tot el que compartiu a l'hora de fer la llista. Sobretot, en la decisió també tingues en compte que mai trobarem a algu que ens vagi bé en tot al 100%!! Endavant!! Gràcies per la confiança en la teva consulta! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga