TEMPS QUE ANAT PASSAN
hola soc la violet tinc por que quant sigui mes gran no quedin en mi per sortir que puc canviar abans que passi aixo si i soc a temps i tambe una altre cosa que tic un grup de amistat i que i una amigua quant li parlo les seves respostes son aquestes----- MOLT BE OK FELIÇITATS TONTA ...
I i jo vui que pari siusplau vui canbiar ajudam no vui continuar aixi
graçies
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs tens tot el dret a millorar aspectes de tu. Primer de tot, però, hem de veure si cal qeu canviis o si el que han de canviar són el sumar nova gent i nous amics i amigues a la teva vida. A vegades no som nosaltres els que cal que canviem , sinó el nostre entorn.
Si no t'agrada, diga's a aqueta noia per a quin motiu t'ho diu, si ho fa amb carinyo, pots jugar al amteix joc, si no és en carinyo i amb sentit de l'humor, diga's clarament que no t'agrada que et tracti així.
A l'hora, el que pots fer és anar intentant tenir diferents grups d'amics entre la teva gent. pots apuntar-te a activitats noves, amb gent diferent! Això és genial! Així, de pas, treballes una mica les habilitats per conèixer gent.
No apteixis pel futur! La vida també ens sorpren positivament! A l'hora és molt adequat que també vulguis millorar lñes habilitats socials i el com et sents amb tu mateixa. Pots fer un llistat de les coses quee t vagin sortint bé cada dia i de els que n'estiguis contenta. Veuràs com te'n vas a dormir me´s feliç. Sempre hi ha cosetes positives, semrpe!! si aprens a veure-les canviarà aquesta idea sobre el futur que tens
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat