¿Bullying? Urgent :'(
Hola, ús escric per veure si vosaltres hem podeu donar una solució,
aquest any me cambiat d'escola ja que a l'altre hem feien bullying, a l'escola que estic ara ps vaig començar juntan-me amb gent que no hem tocaba perque fumaben i una vegada hem van oferir droga, al separar-me d'ells hem van amenaçar en partirme el llavi només perque habia decidit juntar-me amb altre gent,fa tres dies hem van tirar un boli al cap i vaig trencar a plorar, tot ho veig negre i no tinc ganes d'anar a l'escola,amb la que gent hem junto ara no hem miren igual que es miren entre elles i m'esta costant molt integrarme, hem miren com "la acoplada" i ja no se que fer cada nit hem dona per plorar i després surt-ho de l'habitació com si res hagués passat. Ajuda siusplau!! :(
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot felicitar-te per la teva valentia! Ser capaç d'adonar-te que tu no volies consumir drogues i allunyar-te d'aquestes persones demostren una gran fortalesa!! I això ningú ho pot discutir.
Per altra banda, et recomano un parell de coses: si aquest grup es continua ficant amb tu, el què has de fer és explicar-ho a algun professor o algun adult amb qui tinguis confiança (pares, germans, cosins, tutor...). Aquestes actituds no es poden permetre i una persona adulta és l'encarregada de fer-ho complir:
La segona recomanació està relacionada amb aquest nou grup d'amigues. Mostra't tal com ets, sigues amable i propera. Demostra confiança i amb el temps veuràs com tot es va posant al seu lloc. L'amistat no es construeix d'un dia per l'altra. Necessita el seu temps i també que cuidem d'ella. Així que si et ve de gust estar amb aquest nou grup, prent-ho amb calma, sent tu mateixa i veuràs com la honestedat t'ajudarà!
Una abraçada
www.consultajove.cat