PARES.. :'(
Bon dia! A veure, sóc una noia que la majoria de temps està en les amigues i no passa gens de temps amb els pares. Fa mesos que els dic de fer coses junts, ja que ells porten molt de temps dient-me que passo més temps en les amigues que amb ells, i els vaig dir de anar a un lloc però sempre que els trac el tema me diuen que no i que no, i jo ja no sé que fer per passar més temps amb ells, perquè el meu pare sempre treballa i la meva mare també. Els fins de setmana el meu pare també treballa i la meva mare els dissabtes també, per això estic molt poc temps en ells també, si hem poguessis dir que puc fer per a passar més temps amb ells m'ajudaries moltíssim.. Gràcies i petons!
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns! És molt bonic això que dius!
Et faig una proposta: per què no els ensenyes aquesta consulta? Potser ells no s'adonen que tu tens ganes de passar temps amb ells i només veuen les hores que passes amb els teus amics.
Una altra proposta per fer amb els pares pot ser: enganxar-vos a alguna sèrie de TV. Així dediqueu algun vespre a la setmana a fer una cosa conjunta. També podeu fer una roda d'activitats pels caps de setmana i cada cap de setmana decideix un membre de la família què vol fer: excursions, visites a ciutats, fer cupcakes, anar a dinar fora, anar amb bici, jugar al parxís, muntar puzzles....
Segurament la qüestió no és l'activitat, sinó buscar temps per passar tots junts! Busca algun interès comú i serà més fàcil que tots us hi impliqueu!
Espero haver-te donat idees!
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat