M'ESTIC ENAMORANT??
Hola, avui a la nit he somiat que estava sortint (i suuuuper enamorada) d'un amic meu. És un nen de la meva classe, guapo, i que quan erem petits erem novios, però, ja veus, era a 1r de primaria xd. Ara he somiat que em demanava per sortit, li deia que si i erem molt feliços, ens feiem petons, ens abraçavem, és a dir, que m'ha emcantat, però això vol dir que m'estic enamorant d'ell?? Ajuda siusplau:)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot dir-te que els somnis no són un reflex dels nostres desitjos, sinó una manera que té el cervell per "desconnectar". Sembla ser que agafa petits records que hem acumulat durant el dia i els barreja i ens munta una història!
En el teu cas no necessàriament vol dir que estiguis enamorada del teu amic, potser simplement hi has somiat perquè és un dels nois amb qui tens més confiança.
No t'hi atabalis, observa't a tu si realment t'agrada (quan estiguis desperta) i disfruta dels somnis que vas tenint!
Una abraçada
www.consultajove.cat