amic nou, el perdre?
Hola,
Mira jo he tingut un petit problema amb un amic meu, el cas es que no ens hem fet mai, pero fa tres dies vam comensar a parlar i es veu que ens portem bastant be i tal. Bueno doncs ahir ell va insultar a una noia de la meva classe que tambe em cau molt be, la va insultar per haver sortit amb molts tios incluintlo a ell.
Bueno i jo el vai obrir al wats, per preguntarli que passava, i bueno mu va explicar que ell pensava que aquesta noia era una put* i que li havia posat a totes les noies de la clase en contra. Llavors jo li vaig dirque no defenia a ningu pero es que ell tampoc tenia dret a insultarla daquesta manera perque fot. Llavors no es per acosar pero es que es va posar en linea i no em va contestar. Li vaig dir que si savia enfadat dos cops i no em va contestar, aixo air pel migdia, i ara estic preocupada, perque tan be que ens aviem caigut, ara no vull que deixem de parlar.
Jo entenc que potser no va ser ladequat de la meva part ficarmi, pero nose, ignorarme...
Que faig? Ajuda mestic estresant
InterPersonal

Hola Nerverland,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot felicitar-te per defensar la teva amiga. Tothom pot anar amb tantes persones com vulgui si no perd el respecte a ningú. És possible que el teu amic estigui enfadat amb ella, però les agressions verbals no són la solució i tu l'hi vas fer saber, així que felicitats de nou!
Dóna-li una mica de temps que li passi l'enuig. És possible que no li hagi agradat que li diguessis això, però ho ha de reflexionar.
Tu mostra't amable, quan ell s'hagi calmat i pugui analitzar la teva postura, segurament es tornarà a acostar.
Una abraçada
www.consultajove.cat