Millor Amiga.
Hola! Tinc un petit però alhora gros problema... El cas és que una nena de la meva classe, em cau súper bé, i bueno, fem coses de millors amigues i tal, però no vol que ho siguem. I jo estic obsessionadíssima amb tenir-ne una. Però a part de que ella no vol que siguem millors amigues, hi ha una altra nena que "va de guais" i em puteja (perdó per la expressió) moltíssim, ja que és com si me la volgués "prendre" i em molesta moltíssim. No sé què fer, perquè ja m'en estic afartant d'aquesta altra nena.
InterPersonal

Hola BelieberAnonima! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et diría que et funcionaría redirigir el teu objectiu i traduir-lo a compartir situacions divertides, agradables i generoses amb aquesta noia. Pensa que lo més important són les estones que passeu juntes i el com us respecteu i cuideu la vostra amistat, més que poder batejar a algu com de "millor amifa o BFF". També és important acceptar les coses que no estan sota el nostre control: ella decidirà; i té dret a fer-ho; com vol que sigui la relació amb tu, i si vol que hi hagi més amigues al grup. Respecte l'altra noia tampoc pots controlar com es comporta. Pots intentar no fer tan cas ni enfedar-te tan. A vegades, quan menys cas fem a les situacions i menys energia i gastem, millor funcionen! I per acabar, observa també els avantatges de tenir una millor amiga o un grup de gent on pogueu muntar més coses junts i tenir més gent epr fer-vos costat!! Els amics a vegades no duren per sempre! Els amics s'han de cuidar dia a dia! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/ fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga