BF...
hola, tinc un problema:
la meva "BFF" de fa mooolt temps, per mi ja no ho és. noto que ens distanciem, pero per culpa meva. veig que hi han persones que em cauen millor que ella, i que ella es pensa que es com jo, que té el meu estil de vestir i que no, i es pensa que ho sap tot sobre com em sento, que ho sap absulutament TOT de la meva vida i del que passa per el meu cap en cada moment.
Primerament, em penso que es culpa meva, però després veig que no, que és culpa seva.
No se si dir-li, perquè hi han persones que serien les meves noves BFF i per no trencar la nostra amistat no vull dir-li que tinc noves BFF. però la cosa no s'acava aquí, si fos per mi, ja estaria això sulocionat. el que passa es que les mares també són amigues, i si trenco la nostra amistat, també en trencaré d'altres. les meves preguntes son:
Li he de dir que ja no es la meva BFF? com li puc dir?
siusplau responeu-me!!! es urgent!!! Gràcies.
InterPersonal

Hola imperfecg girl. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Si ha deixat de ser, per tu, la teva BBF és per algun motiu oi? Si ha estat la teva millor amiga durant un temps, potser es mereix que li siguis una mica sincera i li expliquis què creus que ha passat, com et sents, etc., amb tranquilitat i respecte evidentment però també amb fermesa per part teva. No es tracta de "tirar-li la caballeria per sobre" però sí d'exposar-li els fets...De vegades les persones, per molt amigues que siguem, podem pensar diferent en relació algunes coses, ens podem discutir o equivocar-nos...Llavors el què cal és parlar-ne obertament i arribar a acords perquè la nostra relació no es trenqui. Si després d'això no és possible "reparar" la relació potser el millor és distanciar-nos d'aquella persona, encara que les mares siguin amigues. Crec que si es dóna el cas ambdúes ho entendrien perfectament.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.consultajove.cat