No l'estimo
M'explico, aquest estiu estava amb un noi del que estava molt enamorada pero ell quasi mai em parlava i només ens liavem i etc.. aixi que vaig haver de deixarlo encara que em fes mal. Durant el temps en que encara estava amb aquest noi pero ja estav malament perque no savia que fer i aixo vaig coneixer a un noi que va conventirse en el meu millor amic i ens poravem super be i majudava sempre que estava malament. El cas es que quan vaig tallar amb el noi amb qui estava, el meu milor amic sem va declarar, i jo em pensava que no estava enamorada ja i vaig dirli que em semblava be sortir amb ell.
Bé, doncs porto ja un mes amb el que era millor amic, i ara cada cop m'adono més de que només m'agrada com a amic, pero no vull dirli per no ferirlo. A demes li he fet moltes ilusions i ell es pensa (crec) que arribarem a "fer-ho" (jo no soc verge, pero ho he fet dos cops nomes) i tot aixo i bf, no se que fer. Perque m'he portat malament deixarme emportar i no pensant be en els sentiments que tinc. Ajuda, no se que fer
(no se si sha entes la historia massa)
InterPersonal

Hola Alba,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sovint els nostres sentiments ens juguen males passades i podem confondre l'amistat amb l'amor. És molt freqüent que tinguem algunes dificultats per separar els dos tipus de relació (amistat i amor). És molt important sincerar-se amb un mateix (i això ja ho has fet) i amb els altres.
Ara et toca aquesta segona part. Has de ser sincera amb el teu amic i explicar-li com et sents. No ens podem culpar de no tenir clars els nostres sentiments, però sí d'ocultar-los. Sé que no li vols fer mal, però, què creus que li farà més mal, que li diguis ara o que li diguis més endavant quan ja tingui més expectatives?
És difícil aquesta situació, però has de ser sincera i honesta per tu mateixa i per ell. Qui sap, potser amb el temps podeu recuperar aquesta amistat que teníeu...
Una abraçada
www.consultajove.cat