liar-se ?? URGENT *-*
Hola haveure jo sóc una nena de 12 anys i vaig a 1ESO
el tema és :
nomès començar el curs, molts nois ja m'han demanat sortir... Però hi ha un nen de segon, que ja m'hi vaig fixar, hem va demanar lio i això si que mai m'ho havien demanat. El cas es que aquest noi ja hem va cridar l'atenció però tampoc exageradament.A mi m'agradaria veure com es això de liar-se i donar-se petons cosa que mai he fet però hem fa una mica de respecte. Es a dir estic indecisa perquè aquest nen es pot dir que em molava però no el coneixo lo suficient. QUE FAIG ? HEM LIO ? PODEM EXPERIMENTAR SENSE ARRIBAR A SER PARELLA ? Ell ma dit que li agrado i tot el rollo però NO SE QUE FER !
ajudeu-me siusplau ! lo abns possible !
InterPersonal

acdg*-*. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Gràcies per la teva confiança.
Jo no et puc dir què és millor per tu...si liar-te o no. Aquesta és una decició molt personal i molt lligada al que tu sents en aquest moment. Si aquest noi t'agrada, et sents atreta per ell i tens el desig d'estar amb ell, endavant. Si t'agrada però estàs dubtant de si és el moment, encara et fa respecte, o realment no sents aquest desig...no cal que et forcis a res. Les relacions sexuals (petons, carícies, tocaments, fer l'amor, etc) han de sortir de la motivació i el desig, mai per obligació o per la pressió d'altres persones. I si tens ganes de provar o d'experimentar, tal com dius tu, i tant que ho pots fer encar que no sigueu parella "oficial". També és una manera de conèixer-vos.
Decideixis el què decideixis, estic segura que ho faràs bé. Guia't pel teu instint...
www.consultajove.cat