Un petit problema
Hola, veuràs, tinc un amic que té un petit problema, fa uns mesos sortia amb una noia i ho van deixar fa poc.
Es veu que ha arribat una noia nova que li ha agradat, però que malauradament es molt amiga de la seva ex, i no sap que fer. El podeu ajudar?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs potser el primer pas seria veure exactament què sent ell. A vegades hi ha persones que ens atrauen, però un cop les coneixem, no acaben d'encaixar amb nosaltres. Així que és important que sapiguem distingir què sentim. Llavors serà qüestió de saber què sent aquesta noia. Si sent el mateix o no, o quina relació té amb la seva amiga.
De totes maneres, si ell creu que no se sentirà bé parlant amb aquesta noia nova, és millor que ho deixi estar, perquè hem de fer les coses que ens venen de gust i ens fan sentir bé, no creus?
Una abraçada
www.consultajove.cat