la relacio am els meus pares!!
hola
la meva relacio am els meus pares no es gaire bona. menfado am ells molt sovint i am el tema amor i aixo no els i explico per exemple estic sortin am un noi i al pati de lisnti ens fem ptons i aixo i el meu germa u va firmar i els i va pasar el video als meus apres i movliguen a tallar am ell i jo no vull perk me lestimu masa que puc fer perk la relacio funcioni mes be????
InterPersonal

Hola Anna,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És normal que els teus pares estiguin decebuts amb tu. Senten que no els tens confiança i per això reaccionen així. Pots intentar parlar amb ells i explicar-los la situació. Hauràs d'explicar com et sents i perquè els havies amagat que estaves sortint amb un noi, potser així t'entendran millor.
Pensa que l'adolescència és una etapa on comencem a voler una mica més d'intimitat (encara que continuem necessitant moltíssim els pares) i pels pares també és difícil deixar de veure'ns com a infants. És una etapa d'estira-i-arronsa on tots us heu d'anar adaptant. La millor manera: el DIÀLEG.
Espero haver-te ajudat una miqueta a millorar la relació amb els teus pares ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat