Em sebtov bt35wrsgd23
Holaaa
Tinc un oriblema perque fa dos setmanes em avig enfadar amb la meva cosina segona Clara (que va a l'altre clase), que erem millors amigues fins el curs pasat.Pero em va deixar de costat.La veritat esque ha canviat molt i ara ja no em cau tan be com abans.Em vaig enfadar perquè vem fer un grup per a un treball i ella i una amiga meva tambe em van fer fora del grup.Em vaig enfadar molt perque pensaba que ella mai podria ferme aixo.A mes despres ella es va enfadar perque jo no volia anarmen del grup peruqe estava el noi que m'agradava.I fa unes setmanes parlan amb un grup de millors amics la he cagat perque he dit una cosa amb un insult darrere dirigit a ella im'he equibocat.-HE quedat fatal.
Em sento una mica sola, perque tambe tebia una altre millor amiga que s'ha anat amb la meva cosinai trobo a faltar a la meva millor amiga, que ara es senta a l'altre punta de la clase.Ara ningu m'espera quan sortim del institut.No se que fer perque per una altre part estic molt enfadada perque a la primavera tmb ens vem enfadar i com que ha quedat rencor.I estic farta d'ella .Aquest any esta super borde,i va repetir un any.
GRaciess...
InterPersonal

Hola chuche,
Gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Caram quin embolic! Primer de tot et diré que és força habitual enfadar-se amb les persones del teu voltant. A vegades no reaccionen com ens agradaria i ens decepcionen. En aquest moment sol aparèixer la ràbia. La ràbia pot durar unes hores, uns dies o fins i tot setmanes o mesos si ens han fet molt mal.
Quan ens enfadem amb els nostres amics, hem de decidir quina part de responsabilitat és la que em toca i demanar perdó en el moment que ho sentim. També haurem de respectar la reacció de l'altra persona. No podem esperar que es calmi al mateix moment que nosaltres. Així que sigues sincera i demana perdó per les coses que creus que han pogut fer mal a les teves amigues. Veuràs com et sentiràs molt millor i elles reaccionaran millor del què creus.
Una abraçada
www.consultajove.cat