no se res..
La majoria de les meves amigues tenen novio o algú que els besa el cul, jo en canvi solament tinc un amic amb "drets", que la veritat no m'ompli perquè m'agradaria tenir algú que es preocupi per mi, que pensi en mi, que senqti algo per mi i jo per ell... Ja estic considerant la dea de deixa a banda aquesta faceta del amics amb drets i intentar buscar a algú o almenys esperar... però és la veritat no tinc ningú que em vagi detras i això em fa baixar moltissim l'autostima i em treu les ganes d'estar amb algu, o de sortir... veig que els tiren la canya en canvi a mi no... no se si consideram lletja o que fer perque ho he preguntat a molts amics meus amb molta confiança i cap dells ma dit q soc fea, fins i tot man dit q creuen q soc guapa i que tinc bon cos, pero estic més sola que mai... Que puc fer per tenir mes autostima? estar mes segura de mi? i com puc fer per tenir mes possibilitats de tenir algu¿ com trobar al noi correcte? v.v estic feta un lio, nose que vull ni que fer no se res deres nse..
InterPersonal

Hola littleyork!
anem a pams: no hauries de necessitar ningú per tenir l'autoestima alta. això és el primer i més important. No intentis buscar algú només perquè tiniguis la necessitat de sentir-te guapa i estimada, perquè seria un error. Les parelles no es busquen, es troben, no es pot preveure l'amor, ni planificar-lo. O sigui que em sembla molt bona idea que et plantegis si continuar amb aquest amic "amb drets". Planteja't si t'aporta alguna cosa estar amb ell i si no és així, no cal que continuiis amb una relació que no t'omple, perquè en el fons el que et provoca és que et baixi més l'autoestima! pel que fa a ser guapa o no ser-ho perquè et tirin la canya, desenganya't, la bellesa pot ajudar molt però no és la única cosa que busca un noi en una noia. fes un vol pel carrer: només tenen parella les més guapes? No, veritat? El que atrau a un noi (a part de la bellesa) són més coses: la simpatia, la seguretat en una mateixa, la valentia, la personalitat, ... moltes més coses! No t'ha passat mai que has conegut algú i has pensat: PFF! no és gaire guapo i en canvi al cap del temps, al conèixer-lo millor l'has acabat trobant més guapo? Per què? Doncs segurament per què has pogut veure el seu interior i aquest brillava més que el tenir una cara bonica!
O sigui que fes el següent: creu en tu, disfruta de les teves amistats, riu, diverteix-te, mostra't segura i no pensis tant en tenir parella o no. Qui vol algú que li llepi el cul? Hauries de voler una cosa millor, algú que t'estimi per com ets i tard o d'hora apareixerà. T'ho asseguro.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat