Que faig?
Holaa!
Hi ha una noia del meu insti que m'agrada força, som molt amics, xerrem molt, i fins fa un mes que mai m'havia fixat en ella, però es que fa un mes em va llançar unes indirectes i ara tinc dubtes...
Com he de respondre? Que faig? Sóc molt tímid :S
Si em podeu aconsellar sisplaaau :)
Gràcieees.
InterPersonal

Hola Anezhan! Si aquesta noia t'ha llençat indirectes, com t'ho dius, suposo que ho ha fet per fer-te saber que li agrades, per tant, podríem dir que ella ha mogut fitxa, i si això fos una partida, dret a llei, ara et tocaria moure-la tu. T'atreveixes? les indirectes ens poden ajudar a entreveure que pensa una altra persona, sense la necessitat de preguntar-ho directament. Jugar a aquest joc pot ser molt divertit i exitant, però alhora té uns riscos...podria passar que les interpretacions que fessim de les indirectes fossin incorrectes, que simplement fossin bromes,... però això és el que fa aquest joc tan interessant! Ella t'està retant a jugar-lo, però ets tu qui decideixes si jugar-hi o no. Pensa què vols fer, si a tu també t'agrada, estaria bé que juguessis també, no?
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat