Prototip de noi
Hola!
Quan vaig tallar amb el meu ex, vaig començar a parlar amb un amic seu, 2 anys més gran que jo. Aquest noi és super atent, es preocupa per mi, m'escolta i m'ajuda en tot el que pot; em sembla que m'en he mig enamorat... L'únic problema és que ell no és, diguéssim molt guapo i em fa vergonya reconèixer que m'agrada i tot, em preocupa el que en pugui pensar la gent. Necessito ajuda!
És a dir, ell m'agrada i és tant atent i m'escolta... però si fos guapo... tot seria més fàcil. No vull quedar com una persona superficial, el problema és que aquesta societat està tant capficada en el tema del físic que no se què fer. Merci!
InterPersonal

Bona tarda FlordePrimavera12,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
El que has de fer és no deixar-te endur per la idea que el físic és el més important, ja fas bé valorant altres aspectes de la persona. Si aquest noi t'ha enamorat per altres coses, no pensis en què dirà la gent. El més important és que tu estiguis segura i convençuda que aquest noi t'agrada. Pensa i reflexiona sobre si t'agrada com amic, o com a parella. Si estàs segura que t'atreu com a parella, no et frenis per por al que dirà la gent, els que t'estimen et donaran suport en la decisió!
Molts ànims!
www.consultajove.cat