NOSE QUE FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Hoola! Aveure, a mi m'agrada un noi. Va al meu curs i es nou d'aquest any però no va a la meva classe. Jo, acostumo a anar amb nois (amics), i el primer dia d'aquest curs (2n ESO) jo estava amb ells al pati, i vaig veure un cara diferent, era ell, m'hi vaig fixar. Es la única persona que m'ha enamorat nomes amb la seva mirada! Perque jo soc una noia dificil, i que m'agradi un noi aixi de cop...Bueno, els dies passaven, i jo cada dia l'observava al pati, sempre l'estava mirant! Fins que a finals de setembre o aixi vaig quedar amb uns amics i una amiga (la meva colla) per barcelona, i vam fer un grup de whatsapp per saber la hora, el lloc, etc..i ell estava! Va ser una emocio de contenta però de vergonya a la vegada! Doncs hi vaig anar, i ell tambe, i doncs, res, no vam parlar..Un altre dia, tambe vam quedar tots, i aquell dia si que vam parlar una mica, i cap al final ell sempre m'estava fent brometes per fer-me enfadar i tal..(Vol dir que li atrec o algo?). Llavors parlavem alguns dies per aquell grup, i jo estava feliç..Un dia vaig tenir un problema amb unes amigues, ell es va enterar i em va obrir per whatsapp i em va preguntar que em pasava, em va aconsellar, i em va dir que jo mai estaria sola, que jo el tenia a ell...I doncs no se que vol dir amb aixo! El cas es que a la cara no parlem, i jo cada dia estic mes trista perque esque vull parlar amb ell, necessito parlar amb ell i no se com fer-ho! Tinc un amic al qual li vaig explicar que m'agradava aquell noi i ell em va dir que ell creia que jo li atreia al que m'agrada...pero no se si creurem-ho..El cas es que jo necessito consells per parlar amb ell sisplau...:( He pensat que ara al cine que hi ha la peli de "anabelle" que es de por, la podriem anar a veure amb la meva colla (ja que ell ara tambe es de la colla) i com que es de por...ja m'enteneu seria una manera d'acostar-mhi jajaja.
L'eeeeeeeeeeeeeeeestimo tant i es tant deprimeeent que no parlem:(
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal!
No et puc dir si fa aquestes coses perquè li agrades o no... És complicat treure conclusions d'aquestes petites coses, ja que poden donar peu a confusió. El que sí que sembla és que et té, com a mínim, molt afecte, ja que et fa costat i està pendent de tu.
El millor que pots fer si vols saber si li agrades, és preguntar-li directament. Sempre fa cosa, però de vegades s'ha de posar en una balança: la por a la seva resposta, o l'angoixa de no saber el que sent!
Si el que vols és parlar amb ell, pensa alguna excusa i apropat a parlar amb ell, proposa-li quedar algun dia, o fes el del cinema, és una molt bona idea! Busca temes que tingueu en comú i que us interessin als dos i apropa't a parlar amb ell!
Molts ànims!!
www.consultajove.cat