Crec que estic molt grossa
Hola tinc 14 anys, medeixo 1'65m i peso 80kg. Jo vaig al gimnàs, faig natació i no hi ha manera de baixar de pes. Jo a casa menjo prou sa, verdures, ensalada etc. L'únic que no m'agrada el peix i sempre menjo carn. Però no menjo mai donuts, llaminadures i estes coses. Tmb m'agradaria tenir la panxa plana i les cuixes més petites. Que puc fer? M'agradaria pesar uns 65-70 com a molt.
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot no facis gaire cas del pes en concret, perquè és una cosa que depèn de molts factors, com la genètica, el metabolisme, l'estil de vida, l'estat de salut...etc. El que sí és molt important és assegurar-nos de que fem un estil de vida saludable per aconseguir un bon pes i, sobretot, una bona salut. Un estil de vida saludable s'aconsegueix menjant de tot, variat i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
), i fent esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més millor. Qualsevol esport t'anirà bé, així que fes un que t'agradi i t'ho passis bé. I molt important també, visita al teu metge, ell/a et podrà ajudar a fer un seguiment del pes i sobretot del teu estat de salut, comprovant que tot estigui bé. Molts petons!!