discoteixen (MOLT URGENT)
hola!
fins fa poc més d'una setmana tinc un problema, els meus pares no paren de discutir.
cap a les 10 del vespre (quan ells sopen) jo i el meu germà mirem la tele pk ja hem sopat i ultimament des del menjador sento com es discuteixen i crec que no s'adonen que escolto.
em fa molta por que s'acabin divorciant pk a tots dos me'ls estimo molt i no se que faria si estiguessin divorciats.
però quan sento que es discoteixen començo a plorar en silenci sense que ho vegin pk tbe em fa por que es sentin culpables de que ploro no se que fer i tinc molta por de que s'acabin separant :'(
Elena Crespi

Hola kft!
Doncs primer de tot et diria que és normal que puguin discutir i això no vol dir, necessàriament, que s'hagin de divorciar. Totes les parelles poden tenir setmanes més senzilles o setmanes on es pugui discutir. Per tant, dóna'ls l'oportunitat de que si hi ha alguna cosa que els preocupa i fa que discuteixin, ho puguin arreglar.
D'altra banda, si veus que contínuament discuteixen i tu ho sents... potser estaria bé comenta'ls-hi que escoltes que discuteixen i que estàs preocupada.
Són ells qui ho han de resoldre però potser intentaran fer-ho de millor manera si els hi dius que els has sentit.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat