Vull ser anonim
Hola, tinc un problema amb un amor d'estiu....
Aquest estiu vaig coneixe a una noia i vam estar de lio,cada dos per tres em deixava de vanda per estar amb un altra però m'agrada tant que inclús ara no la puc oblidar dona'm algun consell gràcies
InterPersonal

Bona tarda Dani_V_B,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Per oblidar-la el millor que pots fer és intentar allunyar-te de totes aquelles coses que et recorden a ella. Intenta no mirar-li el Facebook, no mirar les fotos, no parlar amb ella per xat, etc.
Ocupa't de plans que t'agradin i vés fent les teves coses. Això farà que a poc a poc, i dia a dia, cada vegada pensis menys en ella. Manté la ment oberta a noves experiències i a nova gent. Surt amb els amics, fes coses que t'agradin, estigues distret i fent coses que et fan feliç. Ja veuràs com en un temps estàs molt millor!!
Molts ànims!
www.consultajove.cat