Diners
Ja se que això no es res de psicologia però no se on preguntar-ho. Tinc 13 anys al Gener faig els 14 i els dilluns faig 2 hores de futbol els dimarts entre noies (un grup) i els dimecres faig una hora i mitja de teatre i una altre hora i mitja de futbol... El teatre costa 45 euros i no se com pagar-ho, necessito els diners i no se com aconseguir-los. Com puc guanyar els diners? (Ja he provat a vendre roba i coses que no utilitzo però no guanyo quasi gens...
InterPersonal

Bona tarda gima01,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Intenta parlar amb un adult de confiança, amb els teus pares o amb algun familiar a veure si et poden donar els diners per poder fer les classes de teatre. Si no poden perquè actualment no estan passant per un bon moment econòmic pots intentar parlar amb la gent del teatre, a veure si tenen alguna beca per tal de què puguis realitzar igualment el curs.
Si no pots aconseguir els diners, doncs potser hauràs de renunciar aquest any a fer les classes, pots muntar un grup amb amigues i dedicar unes hores a la setmana a preparar alguna obra de teatre totes juntes! No és el mateix, però segur que us ho passeu molt i molt bé! Pot ser divertit i una bona solució en cas que no aconsegueixis els diners.
Molta sort!!
www.consultajove.cat