AJUDAM
Hola, tinc 14 anys i numés tinc una amiga, mai he tiiingut novio i mai me liat amb ningú, molta gent em diu que sóc atractiva peró al fet de no sortir mai amb ningú mu fa dubtar una mica. Que faig?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
No has de fer res, el millor que pots fer és el que estàs fent ara, que és ser tu mateixa. La gent autèntica és la que agrada. Has de tenir paciència, tot arribarà, sigues tu mateixa i ja veuràs que en un temps coneixeràs a la persona adequada. Estimat, i això ho transmetràs a la gent que et rodeja.
I una altre cosa, les bones amigues es compten amb els dits d'una mà (i te'n sobren), si tens una bona amiga, una amiga de veritat, cuideu-vos i estigueu satisfetes de tenir-vos l'una a l'altre.
Si tens ganes de conèixer a més gent i d'augmentar el teu cercle d'amistats, pots apuntar-te a alguna activitat que et permeti conèixer gent, parla amb la gent de la classe i organitzeu algun plan per fer tots junts, etc.
Una abraçada!
www.consultajove.cat