Confiar
Podre tornar a confiar en una persona?
Tinc una amiga que li vaig explicar un a cosa i li vaig fer prometre k no u diria a ningu.
2 dies mes tard ja u havia escampat per tot el curs i fins i tot havia pasat captures a la gent sobre el k li havia dit.
Jo li vaig dir k perke u havia fet i es va inventar una trola k ningu hauria cregut mai, pro jo soc bastant bona persona i la vaig perdonar.
Crec k creu k ja me ne olvidat perke ja no li tornat a parlar mes del tema pro una noia no olvida disimula.
Jo crec k mai mes tornare a confiar en ella, pro necesito k majudeu
K puc fer per poder totnar a confiar en ella? O almenys es podria?
Moltisimes gracies necesitava Ajuda i espero k respongueu com mes aviat millor i encara millor si pogues ser k els adolescents poguesin dirme consells, merci i molt petonets
InterPersonal

Hola Anonimiti,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, perdre la confiança en una amiga és dolorós, però també et felicito per aquesta capacitat de perdonar-la!
De totes maneres et diré que la confiança s'ha quedat tocada i que no és fàcil tornar-la a restablir com abans. És com si s'hagués trencat alguna peça i per molt que la tornis a enganxar de seguida, aquella marca hi serà. Potser amb el temps es va debilitant la marca i torna a ser com abans. Però això necessita temps. Cal que totes dues tingueu ganes de recuperar la confiança. I mica en mica, a mesura que vagin passant coses i no us decepcioneu en aquest punt, segurament podreu recuperar la relació que tenieu abans.
Una abraçada
www.consultajove.cat