Problema d'amor
El meu xicot m'ha deixat després d'haver estat 2 anys i 5 mesos amb ell, estic destrosada, no he parat de plorar avui al institut, que puc fer ?
InterPersonal

Bona tarda Annaaa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Una ruptura de parella pot arribar a ser molt dolorosa i és natural que et sentis així. Has de poder treure tot el malestar que tens i una bona manera és plorant. Parla'n amb les teves amigues, deixa que et consolin... No hi ha cap remei pel dolor, només deixar que passi.
Però primer de tot centra't en tu, en pair el què ha passat i ja veuràs com a poc a poc va apareixent una mica de color a aquests dies tan grisos. Intenta posar-te les coses el més fàcil possible, allunyat tot el que puguis d'ell, no li miris el facebook, la connexió, les fotos… la distància sempre ajuda a superar aquestes situacions. Fes coses que t'agradin, surt a passejar amb les teves amigues, parla amb elles, intenta distreure't tot el que puguis.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
www.consultajove.cat