No puc més!
Hola, bona tarda, necessito algun consell, no és molt greu però n'estic farta, a la meva escola hi ha un noi que cada dia m'empipa i m'insulta i es posa amb el meu físic i jo per no posar-me al seu nivell i perquè no tinc valor no li dic res, ningú sap que em passa això, no vull parlar-ne amb ningú perquè sóc una noia bastant tancada al que es refereix a expressar els meus sentiments la veritat és que jo amb jo mateixa no em sento bé i em preocupa estar "malalta" psicologicament... porto molts dies buscant coses que no us podeu imaginar referents a la bulímia, anorèxia i altres temes a internet, m'estic obsessionant! no vull estar així amb mi mateixa... ajudeu-me!
InterPersonal

Bona tarda evabs27,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc perfectament que estiguis farta amb aquesta situació i has de posar-hi remei.
El meu consell és que parlis amb un adult que et pugui ajudar, no has de permetre que ningú et parli malament, i per tant, has de demanar suport a un adult que t'ajudi a frenar aquesta situació.
Si et sents malament i estàs preocupada pel teu benestar, quan parlis amb un adult de confiança, ja siguin els pares o un professor, comenta-li com et sents, segur que et pot ajudar o et pot derivar a un especialista que et doni un cop de mà amb aquestes coses que et preocupen! Demana suport i ja veuràs com en un temps estàs molt i molt millor! Confia en tu!!
Molts ànims!
www.consultajove.cat