Siusplau no se que em pasa..
Hola! Ultimament no se que em pasa. Em sento malament amb mi mateixa però no físicament, sino amb la meva personalitat. Cada vegada tinc menys confiança amb mi mateixa. De per si sempre he sigut una noia tímida i introvertida però no entenc que m'està passant aquest curs. Prefereixo quedar-me a casa que sortir amb gent. També em sento una mica desplaçada de la classe amb la que porto 12 anys ja. Sempre m'he portat bé amb gairebé tothom i hi habia bon rotllo amb la majoria, però és com si no tingués ganas de fer res. Estic una mica espantada...
InterPersonal

Bona tarda Cutiemar,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, no t'espantis. Hi ha èpoques de tot, i el més difícil tu ja ho has fet, que és adonar-te que alguna cosa no va bé, i estar disposada a fer coses perquè això canviï. El més important és que vagis pas a pas, marcat petits reptes…
Coses que et poden ajudar a pujar els ànims:
- Surt a caminar, a passejar cada dia una estona (la tornada del cole, o amb alguna amiga...)
- Busca cada dia una cosa que t'hagi fet sentir bé
- Intenta estar amb els teus amics. Encara que al principi no et vingui de gust, obliga't i fes un esforç. Veuràs que no te'n penediràs.
- Ordena la teva habitació. És important que el nostre espai estigui "net", ja que el cervell ho associa a la tranquil·litat.
- Ajuda a algú.
- Proposa't petits reptes diaris (i intenta complir-los): intenta col·laborar algun dia a classe, intenta parlar amb la gent de classe amb la que sempre havies tingut bona relació, etc. i d'aquesta manera t'aniràs sentint més integrada.
Sobretot pas a pas i amb ànims!!
www.consultajove.cat