4t
Ajuda els meus pares no em deixen anar al viatge de fi de curs no se perque que puc fer perq canviïn d'opinio. Que faig?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Ostres! No em dius quines explicacions t'han donat per no deixar-t'hi anar. De totes maneres, jo et diria que intentis ser dialogant amb ells, no t'hi enfadis perquè serà pitjor. Explica'ls com d'important és per tu, que en tens moltes ganes, proposa'ls algun pacte del tipus: "em comprometo a fer aquesta tasca durant tot l'any a canvi del viatge".
També pots intentar esbrinar quins són els seus motius i parlar-ne obertament a casa, o fins i tot demanar-los una visita amb el tutor perquè puguin explicar la seva posició i entre tots decidir la millor opció.
De totes maneres, si finalment ells decideixen que no, ho hauràs d'acceptar. Els teus pares són els teus responsables (de moment) i prenen les decisions que ells creuen millor pel teu benestar i seguretat.
Una abraçada
www.consultajove.cat