No sé què fer...
No sé què fer!!! Fa uns dies, parlant amb una amiga ella em va explicar que es veia gorda i que es provocava el vòmit, jo li vaig dir que ho digués a algú que la pogués ajudar però ella no vol. Ara el problema és que no conec a la seva mare i no anem a la mateixa escola i no sé què fer perquè ella pari això. Si em poguéssiu respondre estaria molt agraida.
InterPersonal

Hola Montserrat,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Quina sort té aquesta noia de tenir-te com a amiga! Estàs prenent el camí perfecte: buscar algú adult a qui explicar-li. Dius que no coneixes la seva mare, però podries contactar-hi d'alguna manera? o a través de l'escola?
És important que ho puguis explicar a alguna persona adulta del seu entorn. Si se't fa difícil, la meva proposta és que ho expliquis a algun professor de la teva escola i que ell s'encarregui de posar-se en contacte amb l'escola de la teva amiga, a veure si entre tots la podem ajudar!
Una abraçada
www.consultajove.cat