Dieta saludable
Holii!
Vull aprimar-me i estic intentant menjar bé i deixae de menjar tants greixos com les patates.
Com puc fer per aprimar-me la zona de l'abdomen i les cuixes fent exercici i menjant saludable? Jo faig tres dies a la setmana voleibol però això no arriba als meus objectius. Podries dir-me alguns exercicis per aquestes dues zones? Moltísimes gracies💕
Sara Bujalance

Hola! El primer i molt important és que per assegurar-te de que fas una dieta saludable segueixis les indicacions de la piràmide alimentària, ja que és la millor manera d'aconseguir un bon estat de salut i un bon cos. Pel que fa a l'esport, continua fent el que fas i si pots, fes abdominals i exercicis de hulahop per reforçar la cintura i les abdominals i bicicleta per treballar cames. I, sobretot, no t'obsessionis, recorda que l'objectiu de fer esport és fer salut i passar-ho bé. A més, el cos depèn també d'un factor genètic molt important, que no podem canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!