AJUDA..
Bon dia!
Necessito ajuda urgentment...
Deu fer més o menys un any que estic amb un noi on tot va començar sent de color de rosa però poc a poc es va posar més negre.
Des de fa uns mesos em va prohibir anar de festa amb les meves amigues i em tenia super controlada. Li vaig plantar cara i li vaig dir que no era ningú per dir-me que havia de fer o deixar de fer.
Vaig decidir acabar amb la relació perquè era constantment,per via whats upp tota l'estona dient que feia o deixava de fer. Quan estava de festa amb les meves amigues un dia va agafar i se me'n va endur...Jo llavors vaig fer un pas endavant i vaig decidir posar-li fi,fins que uns dies després ens trobàvem a faltar i vaig decidir tornar.Ara ha millorat una mica,no em diu tantes coses però igualment li molesta que surti de festa. Ell em diu e l'únic problema que té és que no suporta que jo surti de festa però no entenc el perquè. Li he dit mil cops que per quin motiu però diu que ni ell el troba...Estic una mica confosa perquè no sé què fer,si deixar-lo,si no,si esperar a que canvi...
Un aspecte que pot ser he d'esmentar és que ell és 3 anys més gran que jo,però per aquest no crec que sigui així..
Nessecito ajuda si us plau,no sé que fer,necessito ajuda..!
InterPersonal

Hola anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Em sap greu dir-te això, perquè entenc que tu te'l pots estimar, però no pots permetre això!
Una relació de parella es basa en la confiança, seguretat i estima mútua i si un dels dos prohibeix alguna cosa a l'altre, és senyal que aquesta premisa no es compleix. Et felicito per plantar-li cara i seguir sortint amb les teves amigues. Entenc que per tu hagi sigut dur prendre la decisió que vas prendre, però crec que t'has de mantenir ferma. És una qüestió de respecte! Aquí no hi té res a veure la seva edat.
Respecta't a tu mateixa, és una qüestió de dignitat.
Una abraçada