Ex...
Hola! Fa un mes que vaig deixar al meu ex, però encara sent-ho coses fortes per ell... Ara ell te novia, i jo, saben que no tenia més possibilitats amb ell, li vaig dir que volia ser la seva millor amiga, i ara ho som, però no aconsegueixo treure-me'l del cap... Que faig?
Merci:D
InterPersonal

Hola Judith_1324! Estàs en una situació complicada, la veritat. Però res que no tingui solució! ;) Ser la millor amiga d'una persona de qui estàs enamorada és complicat i difícil. Per una banda entenc perfectament que abans de perdre'l del tot prefereixis que sigueu amics. Però no has pensat que això et farà patir més a la llarga? Jo crec que hauries de començar per oblidar-lo i, per aconseguir-ho, la distància física és primordial. si encara sents coses per ell és molt difícil que et desenamoris si el veus continuament. Però això només ho pots decidir tu... pensa que mentre estiguis enganxada a un noi que no et correspon deixaràs passar la oportunitat de conèixer altres nois que potser si que et correspondrien. Val la pena? Pensa sobre el que et dic. N'estic segura que prendràs una bona decisió!
Marina Marull www.interpersonal.cat