amiga UNI que no em cau be
Fa poc que vaig començar la uni, i al meu grup d'amigues hi ha una noia que no em cau gaire be. No se que fer perque les altres del grup em cauen molt be i m'han s'han queixat de la que em cau malament a mi..
JA he intentat que em caigui bé, pero no. QUE PUC FER?
InterPersonal

Hola teenagerpower,
Gràcies per escriure. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Les relacions d'amistat són canviants i fluctuants. I no ens pot caure bé tothom! A vegades hi ha persones amb les que tenim feeling i altres que no, és ben natural que no ens podem entendre amb tothom!
De totes maneres, sempre pots buscar algunes coses que tingueu en comú, per exemple escollir la mateixa carrera! I així et serà més fàcil empatitzar amb ella.
Però finalment, si no us enteneu, hauràs de redefinir la situació, potser sou una colla de companyes de la universitat on hi tens 2 persones que consideres amigues i les altres que són companyes. És bo saber diferenciar els tipus d'amistat i de relació que tenim amb les persones!
Una abraçada
www.consultajove.cat